Drift og vedligehold af kritisk infrastruktur kræver mere og mere af IT-afdelingen. Oftest kræver det specialistviden og store investeringer. Løsningen kan i stedet være at outsource og dermed lette både den vidensmæssige og økonomiske byrde for IT-afdelingen.

 

Med AMS tager Alucaiter ansvaret for den daglige drift, og I er bl.a. sikret følgende services:

  • Overvågning af enhederne i netværket
  • Stabilitet i driften
  • Løsning af problemer
  • Proaktive ydelser som patchopdatering og versionsstyring
  • Håndtering af ændringer
  • Rapportering og dokumentation
  • Backup
  • Mulighed for 24X7

Vi har valgt at bygge vores driftskoncept op af en række byggeklodser, som giver jer mulighed for at sammensætte ydelsen, så den passer til jeres behov. Der kan vælges mellem 2 niveauer: Standard og Udvidet support.

Udover de inkluderede services kan I som driftskunde hos Alucaiter vælge mellem forskellige reaktionstider: 8X5 4/8 timer og 24X7 4 timer.

Vi sikrer jer den nødvendige stabilitet og oppetid, og I får frigivet ressourcer til de opgaver, der giver værdi i jeres organisation. Med andre ord - vi gør det, vi er bedst til, og I gør det, I er bedst til.

Ring 70 220 720 for at høre mere om Alucaiter Managed Service.